Μέρος Γ’ [Γράφει ο Athan]
Για να καταλήξουμε κάπου, αγαπημένε μου μαθητή-τρια…
Με τα προηγούμενα άρθρα, που αν θες μπορείς να εμβαθύνεις περεταίρω, προσπαθώ να σου αποδείξω ότι η συγκεκριμένη κίνηση-εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας δεν έχει να κάνει με την μέριμνα και την πρόληψη της υγείας σου ή της διατροφής σου, αλλά είναι μια έξυπνη και καλά καμουφλαρισμένη κίνηση, που εμπλέκει τις ενότητες μεταξύ τους και έχει σαν αποτέλεσμα, πέρα από τον όποιο μελλοντικό διχασμό της κοινής γνώμης, που είναι απαραίτητος για τις μέρες που έρχονται, να περάσει την απενοχοποίηση της παραφύση συμπεριφοράς μέσα στη συνείδηση σου, αποδεχόμενος ακόμα και την αλλαγή φύλου, την ίδια την επέμβαση στην φύση όπως την ξέρουμε, σαν κάτι το φυσιολογικό που όλα τα παιδιά, σε όλα τα σχολεία της Ευρώπης θα αποδεχθούν και θα διδαχθούν.
Αγαπητέ μαθητή- τρια, στήνουν ενημερώσεις μιας εβδομάδας όχι για τα πραγματικά προβλήματα που θα συναντήσεις στη ζωή σου, όταν με το καλό βγεις σε αυτήν. Δεν σου δίνουν τα εφόδια εκείνα που είναι απαραίτητα ώστε να ανταπεξέλθεις στις πραγματικές δυσκολίες της ζωής που σε περιμένουν εκεί έξω, για να παλέψεις σε μάχες άνισες, σε μια πολιτιστική ζούγκλα του 21αι. με ένστικτα μεσαιωνικά, που κάποιοι βιάστηκαν να βαφτίσουν «αναπτυσσόμενο κόσμο».
Δεν το κάνουν για εσένα, γιατί σε νοιάζονται και σε αγαπάνε, αλλά για να αποπροσανατολίσουν την πυξίδα του σεξουαλικού σου προσανατολισμού.
Αγαπητέ μαθητή-τρια του Γυμνασίου, δεν μπορούσαν να περάσουν στην εγκύκλιο μόνο το θέμα για τις έμφυλες ταυτότητες και τους σεξουαλικούς προσανατολισμούς.
Μέσα στις δύο πρώτες ενότητες που είδαμε στο προηγούμενο άρθρο περνούν με τρόπο ύπουλο και το τρίτο θέμα(φύλο), ώστε να του δώσουν την ανάλογη βαρύτητα με τα υπόλοιπα δύοκαι παράλληλα να δουν τις αντιδράσεις της κοινωνίας, γονέων, καθηγητών, δασκάλων, παιδιών, του απλού λαού και να καταγράψουν σε τι σημείο αποδοχής έχει φτάσει η συνείδηση μας συλλογικά, ώστε να αξιολογήσουν την πρόοδο που έχουν κάνει και να συνεχίσουν το σχέδιο τους, ένα σχέδιο που θα κάνουμε αναφορά σε επόμενο άρθρο και που αφορά το ψήφισμα Λούνατσεκ της 4ηςΦεβρουαρίου 2014.
Ένα ψήφισμα της Ευρωπαϊκής επιτροπής, με εισήγηση της δραστήριας όπως θα δούμε κ.Ουλρίκε Λούνατσεκ, Αυστριακήςπολιτικού με το κόμμα των πρασίνων (Ελεύθερη Ευρωπαϊκή συμμαχία) με θέμα «Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 4ης Φεβρουαρίου 2014 σχετικά με τον χάρτη πορείας της ΕΕ κατά της ομοφοβίας και των διακρίσεων λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου»και το οποίο δεν επιβάλλει μόνο μια θεματική εβδομάδα στα σχολεία,αλλά επεμβαίνει στηνίδια την διδακτέα ύλη των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, που θα πρέπει κάθε πολιτεία, κάθε Ευρωπαϊκού κράτους να υιοθετήσει μέσω του αρμοδίου Υπουργείου της.
Και δεν απευθύνεται μόνο στα παιδιά της δευτεροβάθμιας υποχρεωτικής εκπαίδευσης(Γυμνάσιο) άλλα( αν είναι δυνατόν )θα επεκταθεί και σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Είναι μια έκθεση που ψήφισαν σύσσωμοι οι Έλληνες ευρωβουλευτές, που σβήνει μια για πάντα την έννοια οικογένεια.
Αγαπητέ μου γονέα, όπως αντιλαμβάνεσαι, για αυτούς είναι όντως μέιζον θέμα να αλλοιώσουν και να διαστρεβλώσουν τις ευαίσθητη ψυχή του παιδιού σου, σε σημείο που να μάθει να μην αντιδράει σε τίποτα, πέραν αυτού που το ίδιο το σύστημα θα του λέει να αντιδράσει.
Είναι μέιζον ζήτημα, αναβαθμισμένο στο μέγιστο επίπεδο προτεραιότητας, να θεωρεί το παιδί σου ότι η επέμβαση και αλλοίωση της φύσης είναι φυσικό επακόλουθο του ανεπτυγμένου πολιτισμού μας, του πολυδιαφημισμένου δυτικού τρόπου ζωής, που οι σύγχρονες ανάγκες του, επιτάσσουν και επιβάλλουν την αναγνώριση, πέραν των ιστορικά και διαχρονικά τεκμηριωμένων δύο φύλων άνδρα και γυναίκα, την αποδοχή και τρίτου φύλου.
Από τώρα καλλιεργούν και φυτεύουν τον ψυχικό κήπο του παιδιού σου, ώστε αργότερα να θερίσουν τις συμπεριφορές και τα πιστεύω της κοινωνίας του μέλλοντος που ετοιμάζουν.
Επιτρέπουν και επιβάλλουν την καταστροφή μιας κοινωνίας από την τρυφερή νεανική ηλικία , προσπαθώντας να πλάσουν τον εύπλαστο και ακατέργαστο ψυχικό τους κόσμο, στο σχήμα που αυτοί θέλουν, ώστε να είναι έτοιμοι όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου, να γίνουν άξια και ικανά μέλη τηςνέας κοινωνίας και του πολιτισμού πού θέλουν να δημιουργήσουν, έναν πολιτισμό δίχως φύλλο, δίχως διακρίσεις, δίχως πατρίδα, δίχως σύνορα, δίχως θρησκεία, δίχως κανέναν ηθικό φραγμό και Σεβασμό, οπότε τα πάντα θα είναι ελεύθερα και θα όλα θα επιτρέπονται. Και τα σημάδια που ήδη βλέπουμε, πείθουν για την σύντομη εμφάνιση της κοινωνίας αυτής.
Ολοκληρώνοντας φίλε μου αναγνώστη, μη βιαστείς να υποστηρίξεις τέτοιες κινήσεις και να επικροτήσεις τέτοιες και άλλες παρόμοιες εγκυκλίους, αλλά πρώτα ερεύνησε και αναζήτησε ποιός κρύβετε πίσω από τέτοιες αποφάσεις και ποιος είναι ο σκοπός αυτών που κρύβονται πίσω από τέτοιες αποφάσεις, υπερασπιζόμενοι τα ανθρώπινα (εργασιακά,κοινωνικά,φυλετικάκ.α.) δικαιώματα.
Κύριοι των Βρυξελλών, ο σεβασμός στην διαφορετικότητα δεν επιβάλλεται δια των εγκυκλίων αλλά κερδίζεται δια της συμπεριφοράς.
Ούτε η ισότητα επιβάλλεται, ούτε η ειρήνη επιβάλλεται, ούτε η ελευθερία επιβάλλεται. Η ιστορία μας διδάσκει ότι, όταν κάτι επιβάλλεται δεν είναι για το καλό του συνόλου και το βλέπουμε ξεκάθαρα τα τελευταία χρόνια της κρίσης άλλα το έχουμε δει άπειρες φορές και στο παρελθόν.
Ο σεβασμός και η αποδοχή μιας κοινωνίας απέναντι σε μια ομάδα ανθρώπων ότι και αν πρεσβεύει αυτή η ομάδα, κερδίζεται και δεν επιβάλλεται.
Κερδίζεται με την συμπεριφορά, κερδίζεται με τους τρόπους και τη στάση ζωής που κρατούν τα μέλη της απέναντι στο σύνολο.
Και επιβάλλεται μόνο στην περίπτωση που μια ομάδα δεν μπορεί να τον κερδίσει, όταν η συμπεριφορά μερικών μελών δεν μπορεί να κερδίσει μια κοινωνία και χάνει την αποδοχή και την εμπιστοσύνη μέσα σε αυτήν.
Athan
Διαβάστε επίσης μόνο στον “Αδιάκριτο”:
Ο σεβασμός στην διαφορετικότητα δεν επιβάλλεται δια των εγκυκλίων [Μέρος Α’]
Ο σεβασμός στην διαφορετικότητα δεν επιβάλλεται δια των…εγκυκλίων [Μέρος Β’]