Με καταιγιστικό τρόπο έρχονται οι καταγγελίες από επιβάτες για τις υπηρεσίες που παρέχει η αεροπορική εταιρεία Sky Express. Σας παραθέτουμε ενδεικτικά κάποιες από τις πιο χαρακτηριστικές επισημάνσεις των πελατών της:
“Είχα την ατυχία να ταξιδέψω πρόσφατα με την αεροπορική εταιρεία Sky Express.Για πρώτη φορά την επέλεξα χωρίς να γνωρίζω το κύρος της αλλά με βόλευαν οι ώρες, δυστυχώς με επιστροφή. Είχα κάνει check in και επάνω έλεγε ότι η πύλη κλείνει 20 λεπτά πριν την πτήση εγώ είχα πάει 45 λεπτά νωρίτερα. Τότε ο ένας με έστελνε στον άλλον και δεν με άφησαν να περάσω γιατί το αεροπλάνο έφυγε… Μου έδωσαν ένα χαρτάκι -μια φωτοτυπία- με τα τηλέφωνα της εταιρείας για να μιλήσω με τα κεντρικά. Η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη. Στην επιστροφή πάλι τα ίδια, αναγκάστηκα και στις δυο περιπτώσεις να βγάλω καινούργιο εισιτήριο, για τον λόγο ότι δεν είχα καμία εμπιστοσύνη πήγα τρεις ώρες πριν. Στην επιστροφή ενώ η πτήση μου ήταν 08:35 το αεροπλάνο έφυγε 08:15!!! Και ρωτώ έχει δικαίωμα να φεύγει ότι ώρα θέλει; Το να υπάρχει κάποια μικρή καθυστέρηση το καταλαβαίνω λόγω κίνησης στο αεροδιάδρομο αλλά νωρίτερα; Για ποιο λόγο επάνω στο check in αναγράφει πότε κλείνει η πόρτα αφού δεν το εφαρμόζουν; Φυσικά την υπόθεση θα την δώσω σε δικηγόρο. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ!!!”
Κ.Κ.
Επίσης χαρακτηριστικές είναι οι καταγγελίες δύο Ζακυνθινών των Α.Χ και Γ.Ν. που πριν λίγους μήνες έφτασαν πάνω από μία ώρα νωρίτερα στο Ελευθέριος Βενιζέλος για να ταξιδέψουν προς Ζάκυνθο. Σύμφωνα με το imerazante.gr ενώ είχαν αγοράσει το εισιτήριο ηλεκτρονικά, διαπίστωσαν ότι δεν υπάρχει ηλεκτρονικό check in. Στην πορεία, αναγκάστηκαν να φτάσουν στο ένα και μοναδικό γκισέ της εταιρίας, τέρμα δεξιά στα γκισέ αναχωρήσεων και αφού υπέπεσαν σε υπάλληλο – περίπτωση …με φοβερή καθυστέρηση στις κινήσεις του, ξεκίνησαν για την πύλη αναχώρησης…
Ένα τεράστιο traffic στον έλεγχο, ανάγκασε τους δύο επιβάτες να φθάσουν οριακά στην πύλη όπου διαπίστωσαν ότι είχε κλείσει! Οι υπάλληλοι, τους είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι ενώ ΠΟΤΕ δεν εξεδόθη ανακοίνωση στους χώρους του αερολιμένα, παρά του ότι οι επιβάτες είχαν κάνει check in στο γκισέ της Sky Express!!!
Τελικά οι άνθρωποι έφθασαν στη Ζάκυνθο με το ΚΤΕΛ, χάνοντας δουλειές και τα χρήματα των εισιτηρίων τους…
Επόμενο συμβάν, ήταν αυτό του Κ.Σ. ο οποίος ταξίδεψε βραδάκι από Ζάκυνθο προς Αθήνα με ανταπόκριση άλλης πτήσης προς Θεσσαλονίκη. Η τρομερή βραδινή καθυστέρηση της SkyExpress, τον οδήγησε να χάσει την τελευταία πτήση προς Θεσσαλονίκη και να κοιμηθεί στους καναπέδες του αεροδρομίου Αθηνών, χάνοντας δουλειές και πολλά χρήματα από τα εισιτήρια…
Ίδιο συμβάν, με τον Α.Σ. που ταξίδευε με ανταπόκριση Αθήνα – Ηράκλειο. Η απίστευτη καθυστέρηση της SkyExpress, οδήγησε και αυτόν να χάσει την τελευταία πτήση της Ryan Air προς Ηράκλειο, να κοιμηθεί σαν τσιγγάνος σε καθίσματα του αεροδρομίου, να χάσει σοβαρή συνάντηση και να πληρώσει πάνω από 150 ευρώ για να φύγει την άλλη μέρα το πρωί για τον προορισμό του…
Επιστολή διαμαρτυρίας σε Skyexpress και κοινοποίηση σε «Πανελλήνιο σύλλογο μουσικών» «Σύλλογο μουσικών Βορείου Ελλάδας» και «Απόλλωνα».
Μυτιλήνη 16/2/2020.
Προς Sky Express,
Πανελλήνιο σύλλογο μουσικών,
Σύλλογο μουσικών Βορείου Ελλάδος
και Οργανισμό διαχείρισης συγγενικών δικαιωμάτων (Απόλλων).
Θέλω να διαμαρτυρηθώ για περιστατικό που μου συνέβη χτες στο αεροδρόμιο Μυτιλήνης…
Έχω κράτηση για πτήση από Μυτιλήνη – Αθήνα, με την εταιρεία Sky Express, στις 12.55 (Επισυνάπτω το εισιτήριο)…
Οι υπάλληλοι,(παραθέτω τα ονόματά τους/ Ηλία Κασσιανή, Τσαλαματά Μαρία/ Κοντέλη Ζαχάρω) αρνούνται να μου δώσουν κάρτα επιβίβασης, αν δεν καταβάλλω το ποσό των 40 ευρώ για το μουσικό όργανο που κρατώ ως χειραποσκευή, που δεν ζυγίζει πάνω από 1,5kg και σαν όγκο, καταλαμβάνει χώρο μίας ρακέτας του τένις. Μάλιστα μου προτείνουν να αφήσω το μουσικό όργανο, αξίας 1500 ευρώ, στις αποσκευές του αεροδρομίου. Οι συνάδελφοι γνωρίζουν τι σημαίνει αυτό για κάποιον μουσικό…
Να σημειώσω πως το εισιτήριό μου, προβλέπει 2 αποσκευές (βλ. συνημμένο), η μία στα 8 kg και η χειραποσκευή στα 6 kg.
Φυσικά αντιδρώ, μη θέλοντας να καταβάλλω το ποσό των 40 ευρώ, 1ον, διότι το θεωρώ απροκάλυπτη κλοπή, για χειραποσκευή 1,5 κιλού και 2ον μη έχοντας μαζί μου ρευστό ή κάρτα. Ζητώ κάποιον υπεύθυνο της εταιρείας και μου απαντά πως δεν υπάρχει. Βλέποντας να περνάει η ώρα ζητώ να μου κόψουν πιστωτικό και να απευθυνθώ στα γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα, η υπάλληλος μου λέει περιμένετε κι εξαφανίζεται. Σημειώνω πως στις 9.55 το πρωί, οι δύο άλλοι μουσικοί του σχήματος πεταξαν για Θεσσαλονίκη, με την ίδια εταιρεία, χωρίς να τους ζητηθεί να πληρώσουν επιπλέον χρηματικό ποσό.
Το αποτέλεσμα ήταν, να χάσω την πτήση, να επιβαρυνθώ με έξοδα πτήσης της Aegean που έφευγε στις 10 το βράδυ και να χάσω επίσης δουλειά σε στούντιο, κανονισμένη για το βράδυ στην Αθήνα.
Είμαι αποφασισμένος να κινηθώ νομικά, γι’ αυτό και κοινοποιώ παράλληλα στους μουσικούς συλλόγους, μετά από συνεννόηση που είχα μαζί τους. .
Σημειώνω πως, τα κόστη οργάνωσης μιας μουσικής βραδιάς σε απομακρυσμένα νησιά, έτσι κι αλλιώς τις καθιστούν απαγορευτικές, λόγω αεροπορικών εισιτηρίων, πόσο μάλλον, όταν ζητούνται και κόμιστρα για μουσικά όργανα… Και δη, σε καιρούς σαν τους σημερινούς!!!
Μάκης Σεβίλογλου
Μουσικοσυνθέτης
Πηγή fb: Mac Mac Mac
Διαβάστε τις σχετικές κριτικές για την συγκεκριμένη εταιρεία στην ιστοσελίδα του Tripadvisor
Υ.Γ. Αναμένουμε με ενδιαφέρον να φιλοξενήσουμε στο Adiakritos.gr και την άποψη των εκπροσώπων της Sky Express.