Παραθέτουμε καταγγελία αναγνώστριας του Adiakritos.gr για την κατάσταση που επικρατεί με λάθος τιμολογήσεις στο ταμείο (φυσικά αυξημένες εις βάρος του πελάτη) σε σχέση με τις αναρτημένες πινακίδες περί …εκπτώσεων σε συγκεκριμένα είδη στα καταστήματα μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ ιδιοκτησίας πολυεθνικής ολλανδικής εταιρείας:
“Για πολλοστή φορά πέφτω θύμα αυξημένων χρεώσεων σε σχέση με τις αναγραφόμενες τιμές σε συγκεκριμένο κατάστημα super market. Αυτή τη φορά πήρα ένα γάλα γνωστής εταιρείας στο οποίο είχε ταμπελάκι σε περίοπτη θέση στο ράφι του ψυγείου με έκπτωση -35 σεντ. Έγραφε συγκεκριμένα τιμή 1,83 ευρώ από 2,18 την αρχική. Στο ταμείο το χτύπησαν …κανονικά στην αρχική του τιμή και όταν έκανα παράπονα μου είπαν με απίστευτο θράσος ότι το λάθος είναι δικό μου… Με νεύρα η υπάλληλος μάλιστα μου πούλησε και …τρέλα από πάνω ότι πρέπει να βρω συσκευασία με σχετικό αυτοκόλλητο πάνω στη συσκευασία του γάλακτος!!! Τους απάντησα ότι το ταμπελάκι της προσφοράς (που έβαζε μάτι για να προσελκύσει καταναλωτές) δεν αναφέρει κανένα αυτοκόλλητο και δεν είναι δική μου δουλειά να …αποκρυπτογραφώ τις κρυφές εκπτώσεις σε είδη ευρείας κατανάλωσης και να …μαντεύω αν πρέπει να έχουν αυτοκόλλητο τα προϊόντα. Τελικά όμως είμαστε άξιοι της μοίρας αφού η ηλικιωμένη κυρία από πίσω μου στην ουρά παραβιάζοντας κάθε μέτρο απόστασης λόγω Covid-19 είχε σχεδόν …κολλήσει επάνω μου για να με εξαναγκάσει να …τελειώνω στο ταμείο. Παρόλο που άκουσε όλο το διάλογο μάλλον δεν την αγγίζει το γεγονός ότι μας χρεώνουν παραπάνω στο ταμείο… Προτίμησε να με πιέσει να φύγω από μπροστά της ώστε στη συνέχεια να …υποστεί τα ίδια με τις λάθος τσουχτερές χρεώσεις…
Σκεφτείτε πόσοι άλλοι την …πάτησαν σαν εμένα αγοράζοντας το συγκεκριμένο γάλα υποτίθεται ως προσφορά αλλά μόνο στο ράφι και όχι στο ταμείο!
Ευχαριστώ για την επικοινωνία.
Μ.Σ.”