Με τον τίτλο “Blue Swoon” το περιοδικό “Travel Weekly” παρουσιάζει στο τεύχος Οκτωβρίου τη Μύκονο και την Πάρο ως τους προορισμούς που “με φόντο το μπλε θα κάνουν τον κάθε επισκέπτη να χάσει τις αισθήσεις του”.
Στο εκτενές αφιέρωμα, η δημοσιογράφος του βρετανικού περιοδικού αναφέρεται στο ταξίδι που οργάνωσε η MTC Group σε συνεργασία με την Travel Cube και τους Δήμους Μυκόνου και Πάρου το Μάιο, στο οποίο συμμετείχαν και ταξιδιωτικοί πράκτορες από την Ευρώπη με το δίκτυο της GTA για τη δημιουργία νέων συνεργασιών με τους επαγγελματίες.
Στην ειδική αναφορά για τη Μύκονο επισημαίνει τα αυξανόμενα τουριστικά ρεύματα προς το νησί των Ανέμων, τις πολιτιστικές ομορφιές, τα καταγάλανα νερά, τις αμέτρητες επιλογές πολυτελών ξενοδοχείων , τη νυχτερινή διασκέδαση αλλά και τα εξαιρετικά, όπως τονίζει, εστιατόρια που επισκέφθηκε στο νησί.
Για την Πάρο αναφέρει πως μπορεί να είναι νέος προορισμός για τους Βρετανούς αλλά είναι θέμα χρόνου να ανακαλύψουν τις φυσικές της ομορφιές, το οικογενειακό κλίμα, τα ξενοδοχεία με ευρύτητα επιλογών και πολύ προσιτές τιμές , τη χαλαρή νυχτερινή ζωή αλλά και τα ντόπια προϊόντα. Περιγράφει την Παροικία και τη Νάουσα ως πανέμορφα και γραφικά μέρη για να απολαύσουν οι ταξιδιώτες το πιο φρέσκο ψάρι και να κάνουν βόλτες, “ενώ δεν ξεχνά το ήσυχο χωριό της Αλυκής”.
Το Travel Weekly είναι το ηγετικό περιοδικό στον τομέα του τουρισμού στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Ανήκει στο Jacobs Media Group, τη μεγαλύτερη B2B εταιρία στα ΜΜΕ της Ευρώπης στον τομέα του Travel & Hospitality.
Απευθύνεται σε επαγγελματίες στον τομέα του τουρισμού, παρέχοντας ειδήσεις, αναλύσεις και άρθρα για προορισμούς σε ταξιδιωτικούς πράκτορες και tour operators, για τις ταξιδιωτικές επιλογές και αγορές των Βρετανών. Διανέμεται 4 φορές το μήνα σε έντυπη (37,000 τεύχη ) και 90,000 σε ηλεκτρονική μορφή. Η ιστοσελίδα travelweekly.com δέχεται ανά μέσο όρο 412.820 μοναδικούς επισκέπτες και 1.290.000 page views το μήνα.