Δύο 24ωρα μετά το συγκλονιστικό σε παλμό και όγκο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία στην πλατεία Συντάγματος “έσκασε” το …σκάνδαλο της Novartis. Ξαφνικά όλα τελείωσαν και τα φώτα της κατευθυνόμενης δημοσιότητας έπεσαν στο υποτιθέμενο νέο “Βατοπαίδι”, στη φημολογούμενη χρηματοδότηση υψηλά ιστάμενων πολιτικών προσώπων από τη φαρμακοβιομηχανία Novartis. Είναι γνωστό ότι η προπαγάνδα διαμορφώνει την κοινή γνώμη. Η σκόπιμη διάδοση ψεύτικων ή παραποιημένων ειδήσεων με στόχο να οδηγηθεί η κοινή γνώμη προς ορισμένη κατεύθυνση.
Στην προκειμένη περίπτωση να αποσπαστεί το μυαλό των Ελλήνων από το καίριο ζήτημα της ονομασίας του κρατιδίου των Σκοπίων. Γιατί πολύ απλά οι πολιτικοί μας “άρχοντες” ήδη έχουν συνυπογράψει μέχρι και το ξεπούλημα της ιστορίας και του αρχαίου πολιτισμού του τόπου μας. Εκποιούν ακόμα και τη Μακεδονία μας… Αντίδοτο στη σκληρή πραγματικότητα, η νοθευμένη, μη αληθινή και πλαστογραφημένη πληροφόρηση του κόσμου σε θέματα ενδιαφέροντος. Η ειδικά σχεδιασμένη μετάδοση μηνύματος με σκοπό την παραποίηση της αλήθειας και την παραπλάνηση της κοινής γνώμης.
Η χειραγώγηση της κοινής γνώμης
Πίσω από την υπόθεση Novartis είναι ολοφάνερο -τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή που κορυφώνεται η αντίδραση των Ελλήνων πολιτών για την ονομασία των Σκοπίων- ότι κρύβεται μια καλοσχεδιασμένη ενέργεια χειραγώγησης, μια συνειδητή ειδική προσπάθεια των κυβερνώντων να επηρεάσουν ή να διαχειριστούν έξυπνα ίσως ακόμα και ύπουλα τον ελληνικό λαό με επιδέξιο τρόπο. Άλλωστε η κατασκευή ειδήσεων από τα ΜΜΕ που ανήκουν στα μονοπώλια και το κράτος ήταν πάντα στη φαρέτρα των πολιτικών της εξουσίας για τη χειραγώγηση των ψηφοφόρων. Η επιρροή αυτή, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δυστυχώς μεγάλη μερίδα των Νεοελλήνων λειτουργεί ως παθητικός δέκτης μηνυμάτων και επομένως δε «συνδιαλέγεται», μπορεί να κάνει την κοινή γνώμη ένα κατασκευασμένο προϊόν της θέλησης των κέντρων εξουσίας και λήψης αποφάσεων που ελέγχουν αυτά τα μέσα μαζικής επικοινωνίας.