Tο πλάνο ανάπτυξης της…
Αρτοβιομηχανίας Καραμολέγκος για τα επόμενα χρόνια, στη βάση τριών πυλώνων: ανάπτυξη νέων προϊόντων, επένδυση στην τεχνολογία και επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό, παρουσίασε η διοίκηση της εταιρείας σε ειδική εκδήλωση, παρουσία εκπροσώπων της αγοράς.
Πρώτος πυλώνας ανάπτυξης της Αρτοβιομηχανίας Κατσέλης αποτελεί η παραγωγή νέων προϊόντων άρτου, με στόχο τη διεύρυνση των επιλογών των καταναλωτών και ως εκ τούτου της αγοράς του ψωμιού. Σε αυτό το πλαίσιο, η Καραμολέγκος ανακοίνωσε ότι θα επαναλανσάρει στην αγορά το brand Κατσέλης, τα σήματα του οποίου έχουν περιέλθει στην Καραμολέγκος, λίγα χρόνια μετά το κλείσιμο μιας εκ των ιστορικών ελληνικών μαρκών καταναλωτικών προϊόντων.
Όπως δήλωσε σχετικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Μανώλης Καραμολέγκος, «η αναβίωση μιας ιστορικής μάρκας θα φέρει νέους καταναλωτές στην αγορά. Είναι μια στρατηγική που η Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος υπηρετεί εδώ και πολλά χρόνια, με τη δημιουργία νέων συνταγών, νέων προϊόντων και κωδικών στο ψωμί, πάντοτε με κεντρικό γνώμονα τον σεβασμό στον καταναλωτή».