Καταγγελία: «Απαράδεκτοι οι υπάλληλοι στο Lidl της Δάφνης!»

Αναγνώστης του Adiakritos.gr καταγγέλλει την απάνθρωπη και αγενέστατη αντιμετώπιση υπαλλήλων στο κατάστημα της Δάφνης της γερμανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Lidl. Η επώνυμη καταγγελία αφορά περιστατικό εγκλωβισμού πελάτισσας στο ασανσέρ του καταστήματος. H καταναλώτρια πέρα από τη σύγχυση της μισής ώρας παγίδευσης της εν μέσω υψηλών θερμοκρασιών «γνώρισε» κατά πρόσωπο μετά τον απεγκλωβισμό της την αναίδεια από μέρος του προσωπικού. Μάλιστα -αντί να της ζητήσουν συγνώμη για το ατυχές συμβάν- της «χρέωσαν» με απίστευτο θράσος την ευθύνη…

Παραθέτουμε τη σχετική καταγγελία:

Καταγγελία για το LIDL Δάφνης – Ο σεκιουριτάς άφαντος

«Αυτή είναι η καταγγελία που έστειλα το μεσημέρι της Τρίτης 3 Αυγούστου 2021 στα κεντρικά του Lidl στο email τους: info@lidl.gr

Σήμερα 3/8/21 και ώρα 15.00 η σύζυγος μου Παναγιώτου Παναγιώτα με κάλεσε από το κινητό της για να με ενημερώσει ότι έχει εγκλωβιστεί μέσα στο ασανσέρ στο κατάστημα σας της Δάφνης επί μισή ώρα σχεδόν βάραγε τον συναγερμό και τα κουδούνια και κάνεις δεν ανταποκρίνονταν.
Κάλεσα το κέντρο σας 8001113333 και ενημέρωσα για το συμβάν μου είπαν ότι αμέσως θα ενημερώσουν το κατάστημα ταυτόχρονα ενημέρωσα και μια οικογενειακή φίλη μας που μένει πέντε λεπτά από το κατάστημα αλλά όταν έφτασε την είχαν βγάλει!
Θέλω να επισημάνω τα εξής:
Η γυναίκα μου ήταν πανικόβλητη και φώναζε… Σε ερώτηση της “γιατί δεν την άκουγαν παρότι ο συναγερμός εγκλωβισμού ήταν σε λειτουργία” κάποια υπεύθυνη της απάντησε ότι σε κατάσταση καύσωνα και λόγω διακοπών δεν έπρεπε να χρησιμοποιήσει το ασανσέρ!!! Τους είπε ότι θα έπρεπε να βάλουν ταμπέλες να προειδοποιούν τους πελάτες άλλωστε η πρόσβαση με καρότσι και ψώνια είναι με ασανσέρ και ο υπεύθυνος υπάλληλος πρέπει να έχει το νου του για τέτοια συμβάντα…

Δηλαδή ένα κλειστοφοβικό άτομο με καρδιά θα τον βρουν πεθαμένο;
Τι λειτουργεί καλά σε αυτή την έρμη χώρα και για όλα φταίει το θύμα; Μετά το συμβάν τρέξανε να βάλουν χαρτιά για προειδοποίηση…
Κύριοι είστε απαράδεκτοι ενημερώστε και εκπαιδεύσετε σωστά το προσωπικό σας. Ένας καλός λόγος και μια ευγενική αντιμετώπιση λύνει τα πάντα… Ούτε ζήτησε κάτι που να αγοράζεται ανθρώπινη συμπεριφορά λες και ζητάμε… κεφάλια. Για όλα υπάρχει λύση αλλά εσείς τα δυσκολεύετε…

Ντροπή κύριοι!
Παναγιώτου Παρίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Newsletter

Προσωπικά δεδομένα & Όροι Χρήσης