Ο Όμιλος Coca-Cola HBC θέτει νέους στόχους αειφόρου ανάπτυξης, που υποστηρίζουν τη δέσμευσή του να εμπνέει ένα καλύτερο μέλλον.
Οι 7 νέοι στόχοι του Ομίλου Coca-Cola HBC για το 2020,εστιάζουν στην ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, τη βελτίωση της παραγωγικής αποδοτικότητας και τη στήριξη των τοπικών κοινωνι ών, υποστηρίζοντας παράλληλα τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ.
Ο Όμιλος Coca-Cola HBC, ένας κορυφαίος εμφιαλωτής των προϊόντων της The Coca-Cola Company και ηγέτης ανάμεσα στις εταιρείες του κλάδου, σύμφωνα με τους Δείκτες Βιώσιμης Ανάπτυξης Dow Jones (DJSI), ανακοινώνει νέους στόχους για την αειφόρο ανάπτυξη.
Μέχρι το 2020, οι στόχοι της εταιρείας είναι οι εξής:
· Το 40% της συνολικής ενέργειας θα προέρχεται από ανανεώσιμες και καθαρές πηγές
· Ανάκτηση το λιγότερο 40% κατά μέσο όρο, των συσκευασιών που προωθεί στην αγορά
· Το 20% της συνολικής ποσότητας PET που χρησιμοποιούμε στις συσκευασίες μας, θα προέρχεται από ανακυκλωμένο PET ή/και από PET που έχει παραχθεί από ανανεώσιμα υλικά
· Μείωση των υλικών συσκευασίας κατά 25% ανά λίτρο παραγόμενου προϊόντος
· Πάνω από το 95% των κύριων αγροτικών πρώτων υλών, θα είναι πιστοποιημένο βάσει των Κατευθυντήριων Αρχών Αειφόρου Γεωργικής Παραγωγής του Συστήματος της Coca-Cola (Sustainable Agricultural Guiding Principles)
· Επένδυση τουλάχιστον 2% των ετήσιων προ φόρων εσόδων στις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται
· Διπλασιασμός του αριθμού των εργαζομένων που συμμετέχουν σε εθελοντικές δραστηριότητες, κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας, στο 10%
Οι επτά νέοι στόχοι προστίθενται στις αρχικές δεσμεύσεις για το 2020 που είχαν ανακοινωθεί πέρυσι, για τη μείωση της χρήσης νερού και του ανθρακικού αποτυπώματος κατά 30% και 50% αντίστοιχα. Τα δύο τελευταία χρόνια, ο Όμιλος Coca-Cola HBC έχει επιτύχει μείωση της χρήσης νερού κατά 2,1 δισ. λίτρα, ποσότητα που ισοδυναμεί με ένα ποτήρι νερό για κάθε άνθρωπο στον πλανήτη. Τα πέντε τελευταία χρόνια, το ανθρακικό αποτύπωμα των προϊόντων του Ομίλου Coca-Cola HBC σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει μειωθεί κατά 1,07 εκατ. τόνους, λόγω των επενδύσεων σε τεχνολογίες ενεργειακής απόδοσης και χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Η ποσότητα αυτή αντιστοιχεί στις συνολικές, ετήσιες εκπομπές αερίων ρύπων πάνω από 200.000 επιβατικών αυτοκινήτων.
Το 2015, η εταιρεία επένδυσε 8,2 εκατ. Ευρώ -που αντιστοιχεί στο 2,3% των προ φόρων κερδών της– για την υλοποίηση προγραμμάτων, για προγράμματα ευεξίας, προστασίας του περιβάλλοντος, υπεύθυνης διαχείρισης υδάτινων πόρων και ανάπτυξης των νέων, συνεργαζόμενη με περισσότερες από 230 ΜΚΟ.
Ο Δημήτρης Λόης, CEO του Ομίλου Coca-Cola HBC, δήλωσε: «Οι υψηλοί στόχοι που ανακοινώνουμε σήμερα αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας να εμπνέουμε ένα καλύτερο μέλλον για τους ανθρώπους μας και για τις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Αυτοί οι στόχοι αποτελούν σημαντικό πυλώνα της συνολικής στρατηγικής μας, που μας έχει αναδείξει ως ηγέτη στην αειφόρο ανάπτυξη ανάμεσα σε εταιρείες του κλάδου. Παράλληλα, καταδεικνύουν την εστίασή μας στην υπεύθυνη, κερδοφόρα και βιώσιμη ανάπτυξη της δραστηριότητάς μας».
Ένα προϊόν για όλους & για κάθε περίσταση: επιλογή και καινοτόμες συσκευασίες
Οι καταναλωτές επιλέγουν καθημερινά τα προϊόντα του Ομίλου Coca-Cola HBC στις 28 χώρες όπου δραστηριοποιείται. H εταιρεία προσφέρει μια ποικιλία αναψυκτικών, χυμών, νερού και έτοιμου τσαγιού, για να εξυπηρετεί τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές ανάγκες. Ο Όμιλος Coca-Cola HBC διαθέτει ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων με σχεδόν το ένα τρίτο των πωλήσεων του 2015 να προέρχεται από τους χυμούς, τα εμφιαλωμένα νερά και το έτοιμο προς κατανάλωση τσάι (σε σύγκριση με 10% το 2001). Οι πωλήσεις των προϊόντων χυμού αυξήθηκαν κατά 8% το 2015. Τα χαμηλής περιεκτικότητας και χωρίς θερμίδες ανθρακούχα αναψυκτικά αντιστοιχούν στο 7% των συνολικών πωλήσεων, που αυξάνονται με υψηλό ρυθμό, συνεισφέροντας το 25% του πρόσθετου όγκου πωλήσεων το 2015. Ο Όμιλος Coca-Cola HBC εστιάζει και στην καινοτομία των συσκευασιών που χρησιμοποιεί. Αξιοποιεί τεχνολογία υψηλών προδιαγραφών και έχει λανσάρει συσκευασίες φιαλών που περιέχουν περισσότερο από 50% ανακυκλωμένο υλικό. Επιπλέον, η φιάλη “Twist” είναι 22% ελαφρύτερη από προηγούμενες φιάλες. Η χρήση PLANTBottle® είχε εντυπωσιακή αύξηση κατά 254% το περασμένο έτος. Τα PLANTBottles® περιέχουν κατά 30% υλικά φυτικής προέλευσης και είναι πλήρως ανακυκλώσιμα. Η φιάλη είναι διαθέσιμη σε 10 από τις 28 αγορές όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος Coca-Cola HBC ενώ την επόμενη χρονιά θα προστεθεί και σε άλλες.